Loading

Ήταν μια φορά ένας Γάλλος, ένας Έλληνας

κι ένας ακόμη Γάλλος…

 

Προσπαθώντας στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας να εξοικειωθούν οι μαθητές του Β1 με όσο το δυνατόν περισσότερα κειμενικά είδη -έντυπα, πολυτροπικά, ψηφιακά- ασχοληθήκαμε με τη συνέντευξη. Αφορμή ήταν η συνέντευξη του εικονογράφου παιδικών βιβλίων Πασκάλ Μπιέ ( Ενότητα 5η, Συζητώντας για την εργασία και το επάγγελμα) Download the Bluetooth driver. Εκεί οι μαθητές σκέφτηκαν πιθανά ερωτήματα που θα έθετε κανείς στον συνεντευξιαζόμενο, συνειδητοποίησαν γιατί δεν θα ήταν κλειστού τύπου, προβληματίστηκαν για τα πρόσωπα που δίνουν συνήθως συνεντεύξεις και αναρωτήθηκαν αν αυτά γνωρίζουν ή όχι από πριν τις ερωτήσεις. Στη συνέχεια βρήκαν στο κείμενο αν οι σκέψεις τους είχαν ανταπόκριση και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι σε γενικές γραμμές μία συνέντευξη θέτει ερωτήματα και για τις τρεις χρονικές βαθμίδες (παρελθόν-παρόν-μέλλον) centos 7 32bit 다운로드.

Για να κεντριστεί το ενδιαφέρον τους περαιτέρω ζητήθηκε να μελετήσουν την τελευταία συνέντευξη του Αλέξανδρου Νικολαΐδη σε εκπομπή της ΕΡΤ. Χωρίστηκαν από τη διδάσκουσα σε ομάδες και καθεμία θα κάλυπτε μία πλευρά της συνέντευξης (πατρική οικογένεια, αθλητική ζωή, οπαδική βία και σεξουαλική κακοποίηση αθλητριών, η δική του οικογένεια, ζητήματα σκηνοθεσίας κι ενδυματολογίας) 찌라시 영화 다운로드. Δυστυχώς επειδή η όλη ενέργεια θα γινόταν ασύγχρονα, μέσω της e-me, δεν εργάστηκαν όλοι οι μαθητές ούτε κι εργάστηκαν ομαδικά. Πάραυτα η συζήτηση έγινε στο τμήμα, λίγοι μιλούσαν κι οι υπόλοιποι άκουγαν με προσοχή wpf theme. Σχολιάσαμε ιδιαίτερα το γλωσσικό ύφος του Αλέξανδρου Νικολαΐδη, την οικειότητα κι ηρεμία στον τόνο της φωνής του, την ειλικρίνεια και τη σιωπηλή, γι’ αυτό και μεγαλειώδη, αξιοπρέπεια του Ολυμπιονίκη. Συγκινηθήκαμε. Τελικά σταθήκαμε στο δίπτυχο της αποκάλυψης-συγκάλυψης που κάθε συνέντευξη έχει ή τουλάχιστον έτσι θα όφειλε για θέματα προσωπικά/οικογενειακά 예민 아에이오우 다운로드.

Αποφασίσαμε στη συνέχεια κατόπιν ψηφοφορίας να πάρουμε κι εμείς συνεντεύξεις από δύο μαθητές του τμήματος που θα γίνονταν podcasts. Χωρίστηκαν σε δύο ομάδες τα παιδιά, σκέφτηκαν ομαδικά τις ερωτήσεις, ορίστηκε ο δημοσιογράφος και ο υπεύθυνος του μουσικού σήματος σε καθεμία 살려줘 냥이 다운로드. Τηρήθηκε μάλιστα η δημοσιογραφική δεοντολογία και οι ερωτήσεις παρέμειναν κρυφές για τους δύο μαθητές-αθλητές πολεμικών τεχνών.

Κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων οι μαθητές και των δύο ομάδων βιωματικά αντιλήφθηκαν το επικοινωνιακό πλαίσιο και το σεβάστηκαν σε μεγάλο βαθμό Download Detective Conan Theater Edition 12. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι ακούγονται δύο μαθητές σε κάθε podcast, αλλά παρόντες κάθε φορά είναι περίπου 12! Για αναστοχασμό, μιλήσαμε για την αμηχανία των συνεντευξιαζόμενων, για τον ρόλο των γονέων στα μονοπάτια ζωής που ανοίγουν, για τη συνέπεια των παιδιών-εφήβων που τα συνεχίζουν, για το όνειρο των Ολυμπιακών Αγώνων που και οι δυο τους με κλειστά μικρόφωνα εκμυστηρεύτηκαν πως έχουν 가자 노동해방 다운로드. Για το σπίτι ζητήθηκε η αξιολογική αποτίμηση της διδακτικής ενέργειας. Όπως τελικά αποδείχθηκε, τα δημοσιογραφικά podcasts Μαθητές μιλούν για το 1ο Γυμνάσιο Πολίχνης άρεσαν και πολλοί θα ήθελαν να ακολουθήσουν κι άλλα. «Γιατί ήταν κάτι διαφορετικό, γιατί συμμετείχαν μαθητές που συνήθως είναι απρόθυμοι ή σιωπηλοί» plex 자막 다운로드. Μόνο που θα ήθελαν να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και η ηχογράφηση να είναι τεχνικά πιο προσεγμένη, σε αίθουσα με σύγχρονο εξοπλισμό. Μακάρι!

Ευχαριστώ τους γονείς των δύο αθλητών, που έδωσαν την άδεια για τη συνέντευξη των παιδιών τους δείχνοντας εμπιστοσύνη στο σχολείο και τη διδάσκουσα 홈페이지 음악 다운로드. Ευχαριστώ όλους τους μαθητές του Β1 ανεξαιρέτως, ιδιαίτερα τον Βασίλη, τη Γεωργία, τον Παύλο, τον Χρήστο, τον Βασίλη, τον Νίκο πιο πολύ. Ευχαριστώ και τη συνάδελφο Ματίνα Κανάρη, ΠΕ02.50.

Η παιδαγωγική του Φρενέ, που είχαν ήδη γνωρίσει θεωρητικά οι μαθητές (Ενότητα 4η, Το σχολείο στο χρόνο) δικαιώθηκε!

 

Κ. Αλεξίου ΠΕ02

Ακούστε τα podcast εδώ: